2015. április 8., szerda

E-book olvasó (Alcor: Bloom)

Sziasztok Édeskéim!

Ma a legújabb drágaságomat hoztam nektek, az Alcor márkájú, Bloom e-book olvasómat!


Már ezer éve vágytam egy hasonlóra, de eddig nem találtam rá az igazira. A funkcionalitás mellett, nekem fontos volt a külcsín is. Nem szerettem volna egy sima fekete kütyüt, így várnom kellett.


Őkelme egyáltalán nem az "okos-nagyok" közé sorolható, egy alap tudású eszközről van szó.

6"-os, e-ink kijelzővel, 600*800 képpontos felbontással. 9 mm vékony és hihetetlenül könnyű.


Imádok olvasni, így az alapvető célom az volt, hogy egy erre alkalmas kütyüm legyen, ami nem rongálja a szemem, a többletfunkciók most háttérbe szorultak. (Ezért nem egy tablet mellett döntöttem.)

A belső memóriája 4 GB, ami microSD kártyával 32 GB-ig bővíthető. Rengeteg-rengeteg csodás könyv ráfér! :D


Nem érintőkijelzős, ami eleinte nagyon furcsa volt, de könnyű visszaszokni rá. :D

Amit nagyon szeretek benne, hogy egy gombnyomással a főmenübe léphetünk vissza, egy másik gombbal pedig olvasás közben is elő lehet hívni a beállításokat, a nélkül, hogy ki kéne lépni a könyvből.

A kijelzője forgatható, erre is egy külön gomb hívatott.

Ami külön plusz pont, hogy magyar fejlesztés a kicsike! :)

Az olvasó ára 20-24 000 Ft között mozog.


A hozzá tartozó tokot is megvettem, ha már lehet hozzá kapni. :) Ez 2 990 Ft volt, nem egy túl drága darab, a többi hasonlóhoz képest.



Az elkövetkezendő "Olvasósarok" bejegyzéseket, már ennek a szépségnek a segítségével fogom készíteni.

Imádom a kikapcsolt állapotú kijelzőjét:


U.i.: Persze biztosan lesz olyan könyv, aminek nem fogok tudni ellenállni és muszáj lesz beszereznem! :D :D


Millió Puszi és Ölelés:

Dius

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Szia! A napfény nem akadály, inkább a sötétet nem szereti, mert nincsen háttérvilágítása. :)

      Törlés